Максим Бехар е признат експерт по PR, бивш президент на Световната PR организация ICCO, член на десетки международни бордове и организации, първият източноевропеец, пожизнено вписан в световната PR Зала на славата в Лондон. Завършил е Harvard Kennedy School, както и университети в Прага, Токио и Сиатъл. Почетен генерален консул на Република Сейшели в България.
Максим Бехар е един от най-уважаваните и известни световни PR експерти на новото време и тази книга е обречена да се превърне в задължителна класика за всеки, който работи или е свързан по някакъв начин с PR бизнеса. „Световната PR революция“ е панорамна обиколка на PR реалностите без аналог, днес и завинаги.“
- Франсис Ингам, генерален директор на Британската PR асоциация (PRCA) и изпълнителен директор на Световната PR организация (ICCO)
„Светът се променя. Социалните медии събират все повече хора заедно и в същото време ги разделят. Трудно е да преценим в какво да вярваме и на кого да се доверим, особено става ли дума за PR. Аз ви казвам: доверете се на Максим Бехар. Той заглушава шума и увеличава сигнала. А най-хубавото е, че отправя силни послания с лека ръка, превръщайки „Световната PR революция“ в едно приятно четиво.“
- Ерик Уайнър, автор на бестселъра на „Ню Йорк Таймс“ „География на блаженството“
„Никога досега в историята PR бизнесът не се е променял с по-бързи темпове. И, което е по-важно, промените оттук нататък вече няма да се случват бавно. Максим Бехар, пионер в прилагането на същите тези промени на много места по света, изключителен професионалист и бивш президент на ICCO, може да ви бъде отличен гид.“
- Пол Холмс, основател и президент на The Holmes Report
Година | 2019 |
Превод | Иван Маринов |
Оригинален език | Английски |
Дизайн | Яна Георгиева |
Обем | 350 с. |
Формат | 14 х 21 cm |
Корици | Меки |
Категории | Enthusiast Books |
10 декември 2019 г., София – След феноменалния си успех в САЩ най-новата книга на Максим Бехар – дългогодишен журналист, успешен бизнесмен, дипломат, собственик и мениджър на една от водещите PR агенции в България, M3 Communications Group, Inc., е вече и в България.
„Световната PR революция: Как умните лидери успяват в света на променящия се PR“ (The Global PR Revolution: How Thought Leaders Succeed in the Transformed World of PR) е в официална продажба от днес. Книгата се предлага от издателство „Ентусиаст“ и е сред новите им заглавия на Панаира на книгата в НДК, който се открива днес.
Тази събота, 14 декември, от 12 часа на щанд 202 на 2 етаж в НДК Максим Бехар ще подписва книги в присъствието на своите издатели и редактори.
„Световната PR революция: Как умните лидери успяват в света на променящия се PR“ е за много широк кръг от читатели, интересуващи се от PR бизнеса, който се развива изключително динамично през последните години – мениджъри, студенти, PR експерти, предприемачи или просто любопитни читатели, желаещи да обогатят познанията си. В книгата има и мнения на 100 водещи PR експерти от 65 страни от 6 континента и само този факт я прави уникална, защото дава ясна и точна представа как този бизнес се развива в целия свят.
„Световната PR Революция“ излезе в средата на октомври 2019 г., но предварителните продажби в Amazon, както и на онлайн платформите на две от най-авторитетните издателски къщи в света – Simon & Schuster и Barnes & Noble надминаха всички очаквания. Преди това книгата бе представена и предпремиерно на най-голямото международно изложение за книги в Лондон – London Book Fair.
В продължение на две седмици „Световната PR Революция“ бе на първо място по продажби сред новите заглавия в секциите PR, Sales & Marketing и Career Advices на Amazon.com. В момента издателите преговарят за публикуването ѝ в Чехия, Израел, Бразилия, Виетнам, Гърция, Сърбия, Румъния и още много държави, проявили интерес.
„Световната PR революция“ се издава от Allworth Press и се разпространява ексклузивно от Simon & Schuster, издателство, основано през 1924 година, носител на 56 награди Пулицър и част от могъщата CBS Corporation.
Ето и няколко авторитетни мнения за книгата:
Ерик Уайнър, автор на бестселъра на Ню Йорк Таймс „География на блаженството“: „Светът се променя. Социалните медии събират все повече хора заедно и в същото време ги разделят. Трудно е да преценим в какво да вярваме и на кого да се доверим, особено става ли дума за PR. Аз ви казвам: доверете се на Максим Бехар. Той заглушава шума и увеличава сигнала. Той ни помага да навигираме промените в крачка и ни припомня, че някои неща като достойнството и почтеността са неизменими. Най-хубавото е, че отправя това послание с лека ръка, превръщайки „Световната PR революция“ в едно приятно четиво.“
Франсис Ингам, генерален директор на Британската PR Асоциация (PRCA) и изпълнителен директор на Световната PR организация (ICCO): „Максим Бехар е един от най-уважаваните и известни световни PR експерти на новото време и тази книга е обречена да се превърне в задължителна класика за всеки, който работи или е свързан по някакъв начин с PR бизнеса. Той никога не е имал по-голяма сила, но тази сила трябва да бъде укротявана чрез непрекъснато изтъкване на професионалната етика и чрез разбирането на влиянието, което имаме върху околните. „Световната PR революция“ е панорамна обиколка на PR реалностите без аналог днес и завинаги.“
Пол Холмс, основател и президент на The Holmes Report: „Никога досега в историята PR бизнесът не се е променял с по-бързи темпове и, което е по-важно, промените от тук нататък вече няма да се случват бавно. Да разберем кои са двигателите на промените в нашия бизнес днес е по-важно отвсякога и Максим Бехар, пионер в прилагането на същите тези промени на много места по света, изключителен професионалист и бивш президент на ICCO, може да ви бъде отличен гид.“
„Световната PR революция“ е своеобразен наръчник, който събира на едно място професионалния опит на автора, най-вече като Президент на Световната PR организация ICCO, но и и мненията на 100 водещи PR експерти от цял свят като Сър Мартин Сорел – основател на WPP, най-големия концерн за реклама и PR в света, Джак Мартин – доскоро CEO на Hill+Knowlton Strategies, Дейвид Галахар – част от мениджмънта на Omnicom PR Group, и много други. Предговорът е написан от легендарния Пол Холмс, основател на The Holmes Report, най-влиятелната организация за PR оценки, мениджмънт и класации в света. Книгата представя иновативните практики в сферата на комуникациите и се фокусира върху трансформацията, която социалните медии налагат на бизнеса в глобален аспект.
Извличайки най-доброто от опита на специалистите в областта, „Световната PR революция“ гарантира на читателите стратегически поглед върху модерната PR действителност и разглежда теми като:
· Новите правила на социалните медии
· Модерни PR умения и похвати
· Как да измерим въздействието
· Ефектът на пълната прозрачност върху бизнеса
· Бъдещето на индустрията
Поръчаните стоки се доставят чрез куриерскa фирмa „СПИДИ“, след като Потребителят избере начина и съответната цена за доставка на посочения от него адрес при регистрация на enthusiast.bg.
Направената поръчка ще бъде изпратена в срок до 48 часа на посочения от Потребителя адрес за доставка, и ще бъде доставена спрямо времевия диапазон за съответната услуга, предоставена от съответната куриерска фирма.
Поръчки направени след 14:00 ч. ще бъдат изпълнявани най-рано на следващия работен ден.
Ако желаете вашата поръчка да бъде изпратена възможно най-бързо, моля звъннете на телефон:
+359 878 903 665 или +359 879 009 566.
Доставката се извършва само в работни дни.
enthusiast.bg ползва преференциални цени за всички свои пратки в рамките на страната касаещи услугата „врата- врата“, „врата - офис“, „oфис-офис“, „офис-автомат“ (услугата до автомат на куриерската фирма е най-евтин! Препоръчваме този вариант за доставка)
За улеснение на Потребителите и с цел избягване на грешки, enthusiast.bg използва адаптивен модул, който при направена поръчка автоматично предоставя избор на Потребителя за начина на доставка, информирайки го за съответната цена за доставка.
*За повече информация – ценова листа „Спиди“
Стойността на куриерската услуга се заплаща от клиента при доставка.
При доставка с наложен платеж, дължимата сума за стойността на поръчката и куриерската услуга се заплаща в брой на куриера срещу товарителница с опис.
Цената за куриерската услуга е ориентировъчна, тъй като в нея не е включена комисионната „Наложен платеж/ППП“, която е 0.6% от сумата за Наложен платеж без ДДС, но не по-малко от 0.60 лв.
Пример: При сума на пратката до 84 лв. към куриерската услуга се добавят 0.60 лв.; при сума от 100 лв се добавя куриерска услуга + 0.72 лв. и т.н. При поръчки над 150 лв. куриерската услуга и комисионата „Наложен платеж/ППП“ са безплатни (освен в случаите на различни кампании с общо намаление на продуктите). Ако не сте сигурни, какво ще трябва да заплатите, може да се съвржете с нас на посочните телефони или емейл контакти.
Горните условия важат за доставки на територията на Република България.
За доставки извън страната, моля пишете на email адрес: dimitrov@enthusiast.bg и/или sales@enthusiast.bg. За доставки извън страната се изпозлват: "Български Пощи" АД, куриерска фирма Спиди - DPD или друг куриер спрямо изискванията на клиента.
Актулизирана информация на 04.12.2024 г.